OKRA JOURNAAL september

Op 13 augustus hadden we een ietwat ongewone activiteit: we gingen zweefvliegen.
Het OKRA journaal kreeg er lucht van en stuurde een reportageploeg.
Je vindt hun verslag in onderstaand filmpje.
Noot: je kan het beeld scherm vullend maken door, bij het afspelen, rechts onderaan op het vierkantje te klikken.

Website OKRA

Samen met de nieuwe logo en met de nieuwe huisstijl kreeg de website www.okra.be een nieuwe look.
Met het lanceren van de vernieuwde site zijn enkele zaken fout gelopen. Daardoor kan je niet online inschrijven op activiteiten en kunnen wij onze activiteiten niet publiceren of wijzigen.
Gelukkig kan je nog inschrijven via een overschrijving op rekening van OKRA BOOM PARK (zie pagina 2 van de nieuwsbrief).
Samen met u hopen wij dat het snel in orde komt.

Online inschrijven: even moeilijk

Net nu de nieuwsbrief is verschenen wil je graag massaal en snel inschrijven (en gelijk heb je).
Maar laat net nu de OKRA website in onderhoud zijn (hij wordt aangepast aan de nieuwe huisstijl).
Men heeft beloofd dat woensdag alles in orde zal zijn.
Wil je desondanks toch bij de eersten zijn? Schrijf dan in op de “oude” methode: overschrijven op de rekening. Raadpleeg pagina 2 van de nieuwsbrief voor alle info.
Sorry voor de overlast.

Nieuwsbrief online

Twee maanden geleden verscheen onze vorige nieuwsbrief en nadien plofte vakantie over ons heen.
Wie zei daar dat schone liedjes niet lang duren?
Vanzelfsprekend zit je al te popelen op de nieuwsbrief van september. Die staat online en is intussen verdeeld op papier.
Veel leesplezier!

Vakantienummer nieuwsbrief online

Zoek een boom met wat schaduw (?) , pak je een glaasje wijn en lees uw nieuwsbrief want inderdaad: het vakantienummer juli-augustus van ons trefpunt staat online.
Vanaf volgende vrijdag, 5 juli volgt de papieren versie.
Veel leesgenot.

Daguitstap naar Lier: volzet

Alweer een succesvolle daguitstap van ons trefpunt: de daguitstap naar Lier van 10 juli is volzet. Wie n u nog inschrijft valt-misschien letterlijk- uit de boot…

’t Steencayken

Goede wijn behoeft geen krans…
Het etentje in ’t Steencayken van 3 juni is volzet.